*Peste noapte urlă alarma de la biciclete și țipă Cozmin tare ca să sperie intrusul. Se aud pe lângă cort ca niște pași de om. Ies și văd un câine ce a jumulit gunoiul și ne-a tras arzătorul din verandă. A ros doar protecția de aluminiu pentru vânt.

Trezirea este la nu știu ce oră. Cât strâng cortul, fac un ceai și salata, Cozmin își mai găsește niște găuri la saltea. Filtrez apă din râu, dar nu merge pentru că este sărată.

La 12 30 plecăm și ne oprim la un fel de vulcanizare pentru utilajele din mină. Întreb dacă au apă ca să pot filtra, dar mă trimite direct la dozatorul de apă potabilă. Și au spus să luăm câtă dorim.

Plecăm frumos cu vântul din spate. Ajungem imediat la ChiuChiu și nu ne oprim în sat. Vedem pe hartă că avem un alt sat la 13km pentru alimentare cu apă. Fără să vrem uităm și trecem de el. Gătim niște mămăligă cu ouă după câteva pietre.

În timp ce pedalam se oprește un camionagiu, din sensul opus. Ne-a confundat cu alți cicliști, care cică ar avea nevoie de ajutor și trebuia să îi ia cineva cu mașina. Știa asta de la colegii lui.

Întreb de stația San Pedro dacă găsim apă acolo și ne spune că nu. Și după spusele lui se pare că nu găsim apă până în Bolivia. Mă vede nedumerit și ne dă din mașină 3 sticle de 0.5L apă. Mergem mai departe și urcăm urcăm. Se termină și asfaltul. Încerc să opresc un camion ca să mai facem rost de apă, dar nu vrea. Apoi un hillux de mineri se oprește la semnul meu. Întreb dacă au niște apă și mai primim 2 sticle de 1.5L. Apoi întreb dacă mai găsim apă până în Bolivia și primim același nu. Așa că mai primim de la ei încă o sticlă de apă 1.5L și 2L de suc portocale. M-au întrebat și ei dacă am văzut spaniolii cu biciclete care aveau nevoie de ajutor. Nu i-am văzut.

Ajungem și la stația San Pedro și punem cortul lângă casă părăsită. Am mers toată ziua cu vânt din spate.

IMG_6495 IMG_4314 IMG_4321 IMG_4325 IMG_4348 IMG_4349 IMG_6507 Panorama IMG_6516 IMG_4370 IMG_4375 IMG_6520 IMG_6522 IMG_6525 IMG_6534 IMG_4381 IMG_4390 IMG_4394 IMG_4395 IMG_6547 IMG_4398 IMG_6563 IMG_4409 IMG_6570 IMG_6575 IMG_4431 Panorama