Dimineață am o mică pată de soare pe cort. Ne uscăm repede hainele la soare.

Apare un mare ghețar în dreapta noastră, pe nume Yelcho. Ajungem la intrarea în traseu pentru ghețar, ne uităm puțin și plecăm. După un minut de pedalat îi zic lui Cozmin că îmi pare rău că nu am vizitat ghețarul și uite așa mergem să ne interesăm despre el. Intrarea pe traseu se face dintr-un mic camping, iar prețul este de 1500p/om – 9lei și durează 3 ore dus întors. Lăsăm bicicletele la camping.

Pădurea prin care mergem este senzațională. Din poze nu se simte măreția ei și cântecul păsărilor. Ajungem la capătul traseului ce se poate face fără ghid și ne întoarcem cu o mică peripeție. Ne rătăcim puțin, pentru că am alergat și am luat-o prin altă parte fără să vrem. Dăm de niște frunze gigantice ce ne acoperă.

Înapoi la biciclete și pedalăm spre Santa Lucia. Începe o urcare ce nu se mai termină și ajungem la 600m. Coborâm cu viteză până în sat. Pe aici am fost și în sudamerica 1. Cumpărăm pâine caldă de la o tanti.

Găsim loc de campare într-o poiană, tot lângă râu. Cozmin face focul și ne punem la foc câte doi cârnați.

Apare o doamnă ce își caută câinele și ne spune să nu lăsăm mizerie.